Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2016. 14:27
Nabavka korpi za otpatke i klupa
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-7-1-216-3-158/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Željka Morača
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka parkovskih klupa i korpi lot 1 - lot 2
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka parkovskih klupa i korpi lot 1 - lot 2
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
u skladu sa predviđenim nacrtima ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je dobavljač na propisan način registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
bez uslova
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
bez uslova
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.8.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.8.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.8.2016. 11:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka korpi za otpatke
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka korpi za otpatke
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj),
unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim
rasvjete) i sredstva za čišćenje
III Ukupna količina ili obim ugovora
9.350,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9350,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
regulisan predviđenim nacrtom ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje grada Banjaluka
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka klupa
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka klupa
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj),
unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim
rasvjete) i sredstva za čišćenje
III Ukupna količina ili obim ugovora
7.744,02
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7744,02
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
regulisan predviđenim nacrtom ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje grada Banjaluka
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
Artika d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda efendije Pandže do broja 4D 71000 Sarajevo
-
Pro-Art d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Industrijska zona Zenica 1 72000 Zenica
-
BOGIČEVIĆ COMERC d.o.o. Brčko distrikt - Bijeljinska br. 59 76100 Brčko Distrikt
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj